Pia träning

Ja, träningen idag blev inte riktigt som tänkt.
Bosse var ömfotad då han för tillfället går barfota i väntan på skoning (han hade klivit av sig två skor..) och Maria och Pernilla red visst ut med dom igår..........................................
SÅÅÅÅÅÅ han var alltså öm bak idag och jag kände det direkt när jag hade börjat trava.

Istället var jag med på Divan, på framridningen iaf och hon skötte sig KANON, vilket jag inte alls trodde, utan jag trodde hon skulle stressa sönder, men hon var riktigt lugn och det var så kul!
Hoppade bara några små hinder med henne sen fick det vara bra, då hon inte är så duktigt och tränad att hon kan gå på riktigt hoppträningar än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0