Farväl snön

Har ni sett, det är typ 7PLUSGRADER UTE!
Det är egentligen bara solen som saknas...

I tisdags red jag ut med Lisa på Fille, vi "lekte" med hästarna ute i skogen och det var asskoj tyckte Bosse.
Så himla kul att han blev tvungen att trampa av sig en sko!
Han höll på med en massa luftsprång och allt och där satt jag på hackamore och tyckte att det var konstigt att min häst var stark...

Igår red jag först ut med Agetti tillsammans med Rebecka på Fille.
Vi tog dom upp till stora travstigen och mördarbacken, så medans Agetti fick springa av sig fick gjorde Fille (två kurvor bakom) allt för att komma ikapp...

Sedan red jag ut på Divan med sällskap av Rebecka på Bosse och Irene på Erik, och trots hennes feta bakutspark så gick det riktigt bra!

Idag blir det nog också både Bosse och Divan!
Vet dock inte i vilken ordning eller vad... men det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0