Årets första utehoppning

Idag hoppade jag och Lisa pållarna ute.
För Bosse var det första gången ute iår och behöver jag nämna att han var pigg?
Dessutom har vi äntligen fått våran nya hoppsadel så det blev en premiär tur i den! Hur skön som helst! :)

Vi hoppade nån övning som stod framme och först blev det 5stora galoppsprång, vilket jag trodde skulle bli bra när vi höjde, men då blev det trångt... suck..

Han hade iallafall mest damp när vi hoppade pullmangraven, han brukar aldrig bocka eller något, men han låt på så jäkla hårt och hoppade verkligen bara rätt upp och ner och sen gasade järnet och typ bockade med baken haha!
Sedan försökte jag skritta emot det, men han drog på järnet upp därifrån iaf, så jaaaa!

Men det gick allt som allt bra, ska bli kul när jag kan börja träna för Maria igen ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0