Kandarridning utan älgar

Red igår med kandar på Bossemannen. Det var ett tag sen, skulle egentligen rida ut, men började på plan, för Sandra skulle fota lite till ett skolarbete. Det gick inte så vidare bra, för jag var typ astrött och orkade inte koncentrera mig (läser Maria det här kommer hon dampa, för hon säger alltid att man ska ge 100%)

Red sedan ut och hoppades verkligen att jag skulle slippa se några älgar, och det gjorde jag också!
Fast först var jag nästan lite nervös, för Bosse blev helt till stel och typ osäker, men då mötte vi Annie och hennes ponny, så det var alltså det han hade reagerat på. Haha
Hennes ponny hade lite dampoch gjorde någon typ av spanskskritt, när jag följde henne ner mot solänget. Höhö.


Nej, åter till skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0