Jag vet att ni vet

Ja ni har nog alla förstått nu att min häst är hemma!

Lovar att jag ska skriva ett långt inlägg med bilder och sånt om strömsholm, men har inte kameran här och ska även bjuda på en film hade jag tänkt, men jag återkommer med det senare, kan ju skriva om dom senaste dagarna.

Söndag: Skrittade ut en sväng med Rebecka och Adrienne direkt efter tävlingarna hade varit på ridskolan, sedan på kvällen borstade jag honom supernoga och han fick beta och vi lekte lite med horsemanchip. Han är helt besatt av gräs just nu föressten....

Måndag: Red ut med Jenny på Agetti, vi red runt stora travstigen och han tyckte det var kanonkul! Speciellt när dom fick springa av sig lite uppför en backe.

Idag ska jag nog rida dressyr med kandar! Ska bli riktigt roligt!!!


Och jag kanske glömde nämna...: Jag är SÅÅÅÅÅÅÅ lycklig över att min häst är hemma igen!!! :D


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0