jag kommer aldrig få ord

Imorgon kommer en av mina allra bästaste vänner genom all tid försvinna.
Hon kommer aldrig mer komma tillbaka, aldrig mer puffa på mig med hennes mjuka mule, aldrig mer visa mig hur man egentligen ska göra saker, aldrig mer visa oss när våren verkligen ha kommit, aldrig mer göra Bosse glad. Aldrig mer.

Jag kommer sakna hennes vackra huvud, klocka ögon och den värmen och lugn som bara hon kan ge.
Aldrig kommer jag heller glömma allt vi gått igenom, och allt hon lärt mig.
Jag kommer minnas alla år med glädje, värme och kärlek, men det jag känner nu ä sorg och smärta.

Jag vet att hon kommer få det bra, men jag kommer aldrig, aldrig mer få se henne igen och det känns som en kniv i hjärtat.

Jag vill bara säga farväl till henne och jag vet att hon snart slipper smärtan.
Och det finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket jag älskar och bryr mig om henne.

Adrienne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0