Good Hooorse

Igår for jag ut till stallet rätt tidigt eftersom vi hade slutat.
Redan vid två var jag där ute och passade då på att rida Uliment, riktigt trevlig häst, han satt fast lite i höger sidan, men välutbildad och kan verkligen allt.
Men jag håller med Sanna, han är inte svår, men inte lätt.....

Sedan hade Borg fixat Bosse åt mig så jag kunde rida honom en sväng också, tyvärr hade jag jätteont i händerna så red kanske bara 10min (Rebecka hade ridit honom i 30min) så sedan fick han springa av sig i ridhuset och det tyckte han var JÄTTEKUL! Han pep och bockade och hade lajbans!
Sen är han alltid så söt när han stannar upp och tittar på en och vill komma fram :)

Sedan jobbade jag även istället för Maria på kvällen, tre lektioner var det och trots att jag kände mig väldigt svamlig på slutet över att jag inte hade ätit så gick det rätt bra.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0