Berit träning dag 2

Aw, min häst är helt klart bäst! (Vilket jag berättar för honom varje gång jag ser honom!)
Andra dagen på Berit träningen idag och under uppvärmningen kändes han lite småseg och ville inte ta stöd i vänster, men sen när vi började rida och jag tog tag i mig själv så gick det hur bra som helst!
Nog var han allt lite tröttare och segare idag, men ändå mycket lugnare och finare i formen, gjorde superfin förvänd-galopp där han var lugn och fin i formen och på slutet när vi travade av fick han jättefint gung i traven och Berit var så nöjd med honom :)

Jag hade det därimot så jobbigt att jag övervägde självmord ett tag där på slutet när jag var så himla trött och det krampade av träningsvärk i magen, haha!
Hade ju dessutom stalltjänst idag så nu sitter jag typ och stirrar på ingenting av trötthet.
Snart blir det middag, pizza :)


Och gissa vem som kom på träningen och kollade idag? - Björn! :)

Bilder från idag. Foto: Rebecka Borg



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0