Hela dagen

Ja, idag har 10h spenderats på stallet, först med stalltjänst, sedan har jag för en gångs skull TITTAT på tävlingarna, UTAN att vara funktionär! Och jag har kommit på att det var faktiskt ROLIGT! Haha :)
Jättemånga duktiga ekipage idag och Electra och Julia hade ju tävlings debut, så otroligt söta!!

Sedan släppte vi ihop Bosse och Fille och dom tyckte det var kalas kul och försökte börja leka med varann, det såg dock rätt fult ut då Bosse pep och slog med frambenet och träffade Fille rätt på bogen.. 4sek senare Fille: Eh.. Vad gjorde du? Bäst jag backar....

Imorgon blir det halv stalltjänst igen med mockning och sedan ska jag tusan sova... Vi ska även raka herr Bo och jag ska väl rida, förhoppningsvis hoppa, fast inte tävla :)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0