Sen kväll

Nu var det ett tag den jag bloggade, ber om ursäkt för det, men har inte varit på stallet nästan något heller.

I onsdags red jag och Amanda och tränade in för öppet hus, Erik var aaaaaasstrak, trots kandar, men ändå jättefin :)
Lekte lite med Bosse sedan i ridhuset och han var på så himla bra humör så det var kul!



Idag har jag hopptränat Erik för Maria på kvällen, vi hade en STENHÅRD uppvärmning så jag var helt slut, och när vi väl började hoppa var han jättefin, hoppade enkelhinder på 1m och upp till 110 med hjälpbom, vilket inte alls kändes som någon höjd. Dock har han inte världens finaste hoppteknik alla gånger.. Men det kommer väl.
Efteråt longerade jag Bosse och sedan fick han springa i ridhuset med Piccaboo, men det sjuka var att dom inte ens hälsade på varann..(?) Dom bara sprang, Piccaboo sprang för att han kände sig jagad och Bosse tyckte att han nya kompis skulle springa, men dom hälsade som sagt aldrig - haha!

Men nu ska jag nog ta och lägga mig, imorgon ska jag och Amanda träna igen och sedan måste jag plugga!!!

Missa inte Öppet hus nu på söndag! 09.00-12.30, Uppvisningarna börjar klockan 12.00 :)



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0