Öppet hus

Hann ju tyvärr inte skriva igår då det var full rulle hela dagen kändes det som.

Tar en lite paus i mitt pluggande nu, har inte tagit någon lunch utan kört på med projektarbete istället för att kunna sluta tidigare och det fick vi också, en lektion till sen är det slut!

Idag ska jag ut till ridskolan och rida Erik. Jag och Amanda ska träna inför öppet hus!
Har suttit och gjort programmet idag, men inte tusan ville skrivaren fungera.. Ska testa lite senare på bibblan..

På söndag är det iallafall Öppet Hus på ridskolan, jag och Amanda kommer att rida dressyren och Ida, Hanna och jag tror det var Emelie kommer att hoppa :)
Sedan blir det även en andra massa aktiviteter för hela familjen så jag tycker verkligen ni ska komma ut och titta!

Kommer med tider senare, har dom inte i huvudet nu, måste dessutom säga till min mamma att dom måste lägga ut det på hemsidan... Dom verkar ha glömt det?


Jag ska även hinna gosa med min älskade häst idag :)

/Malin

Kommentarer
Postat av: V I K T O R I A

Hej! Super fin blogg!

Och jääätte fina bilder! :)

2009-11-12 @ 15:19:42
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0