Öppet hus

Nu är snart helgen slut, vilket jag tycker alltid är jobbigt.. Helgen går ju mycket snabbare än veckan...

Idag var det alltså öppet hus på ridskolan och jag och Amanda hade våran dressyruppvisning, först när jag började rida fram var Erik jättetjurig, men det släppte efter ett tag och han skötte sig utmärkt hela programmet! Det gick riktigt bra, trots att det kändes lite slaffsigt, haha!

Tog även hand om älskade Bo, som fick komma in på eftermiddagen idag eftersom det var så dåligt väder...
Hagarna är ju under all kritik just nu.. Önskar nästan det frös på så att dom blir bra igen.. Suck..

Nej nu ska jag gå och duscha.. Borde plugga också men det tar liksom i mot av någon konstig orsak.. Mytiskt..


Världens finaste hästar...<3

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0