Hemma

Nu är jag hemma efter helgen. Den har varit minst sagt tröttsam och jag hatar just nu barn mer än någonting annat.
Ska skriva om det en annan gång, men är så trött just nu.

Men jag säger så här nattåg+skrikande ungjävlar= INTE EN BRA KOMBINATION!!!!!



Vi kom hem relativt tidigt idag iaf från sthlm, så jag åkte ut till stallet och hjälpte Rebecka att hoppa Bosse.
Det gick jättebra för henne och Bosse tyckte det var kanonkul :)

Hjälpte sedan Lisa hoppa Piccabo och Erika Fille och sedan hoppas Lisa Fille en stund också, som förövrigt var aspigg och kanonfin :)

Nu ska jag gå och tvätta.

IMORGON ÄR DET HÄSTÄGARMÖTE PÅ RIDSKOLAN KLOCKAN 18.00 - KOM ALLA SOM HAR MÖJLIGHET OCH STÅR/SKA STÅ I PRIVATSTALLET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0