Första november

Nu är det första november och jag börjar oroa mig för att snön ska komma på riktigt!

I fredags red jag ut på min hare till häst, fast han skötte sig faktiskt riktigt bra, sedan på kvällen löshoppade jag och Lisa honom och Fille och Bosse klippte 140cm som ingenting, han hoppade dessutom av stort men tog ändå knappt i! :)

Igår var jag bara ute och smörjde lite saker efter vi hade kommit hem från sundsvall, men lät honom vila eftersom jag var så trött.

Nu ska jag dock ut till stallet och tänkte hoppa honom, inte så avancerat kanske, men har inte gjort det på över en vecka nu, så vi får se hur han är, tycker dock det är jobbigt att hoppa själv, ingen som kan höja/sänka, rätta till saker o.s.v, men men!

MOT STALLET!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0