Dagen som inte borde fått avslutas

Nu är jag äntligen hemma från stockholm. Skulle gärna åkt raka vägen ut till min häst om det inte vore för vad som händer fredag kväll vid halv 9 tiden.
Vi hade bestämt för att ta oss en repa ut och se sthlm uteliv. Det var härlig kvällssol, rix fm festivalen var i kungsträgården, bara ca 5min bort från oss.
Gick upp på rummet för att byta om efter våran supergoda middag i vasastan.
När jag nästan vad klar gick och skulle kliva ner från ner från en våningssäng gick allt inte lika bra dock utan på sista trappsteget vred mitt högra knä ur led, dock bara fram och tillbaka.
Det blev ambulans till karolinska och satt där från 22.10. Kom tillbaka till vandrarhemmet igen ca 03.00. Denna gång med kryckor.

Hela gårdagen var ett enda hoppade på kryckor. JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ KRYCKOR!
Dock idag kan jag nästan gå helt okej, men ändå. Fy fan. Jag orkar inte med detta igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0