Kanske inte är så tokigt

Red dressyr för Maria under gårdagen, det var en väldigt upp och ner ridtur om jag säger det så, det började riktigt bra, det blev lite vingligt mitt i mellan och slutade väldigt VÄLDIGT bra!
Maria sa en massa positivt, och det roliga är ju att jag inte alltid förstår vad hon pratar om, för såååå överdrivet bra tyckte intej jag att det gick, men när jag ser tillbaka så gick han faktiskt riktigt riktigt bra, trots att det är svårt att se allt när man själv sitter ovanpå ;)



Idag därimot hoppade jag (efter att mamma och Maria börjat funderar på om han var en dressyrhäst istället för hopphäst)
Hoppade någon lätt övning med en kombination och ett vanligt fristående räcke.
Red bara ca 40min och hoppade bara ett fåtal språng, men han var jäkligt fin! Hoppade räcket på 110 och kombinationen på 1m som högst och han var inte i en bom! Lyssnade jättebra för sätet och det var bara kalas!

Nej nu ska jag nog ta och sova, klockan är myyyckeeet!




(klicka på bilden för att få den större, oredigerad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0