Ingen träning i helgen

Jag är så arg!!!
Skulle egentligen ha Per-tränat i helgen men nu har jag verkligen fått nog.
Vad tänker dom egentligen med? Ska vi alltid behöva vara som man sliter och slänger i? Bara för att vi inte öppnar käften och gör oss hörd som på samma sätt.

Mitt och min häst mål för den här året är att starta en 120cm bana. Vad ger det då oss att rida i en grupp med bara unghästar, eller hästar som inte är i form?
Vad ger det att min häst ska hoppa övningarna hur enkelt som helst och sedan måste vänta på att dom andra hästarna ska titta på alla hinder, eller hoppa i obalans så dom måste ta om?
Hur jävla rättvist är det när det handlar om så pass mycket pengar?!?!?
Vi verkar dessutom i bli placerade i grupper efter utbildningsnivå utan har ALLTID blivit placerad i grupp 2. (Denna gång har jag inte ens möjlighet att ta mig ut till den tiden).
Och nej, jag är så pass jävla sur att jag inte tänker byta nu, jag tänker inte ens rida. Dock tänker Maria göra det, men det är hennes problem. För jag är så jävla arg!

Detta har varit sista gången jag anmäler mig till något på den där klubben, man blir aldrig nöjd och man får aldrig det man betalar för!!! Fy fan vad orättvist säger jag bara!!!!!
(jag bryr mig inte ens om så kungen skulle läsa det här blogginlägget, så arg är jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0