Hoppande helg

Vad konstigt det känns när man inte har bloggat på typ 3(?) dagar, har knappt suttit vid datorn för den delen heller, känner typ som att man är helt handikappad och när jag går in på bloglovin så hade jag 33olästa inlägg...

Måste faktiskt göra lite reklam för den sidan, jättelätt att hålla koll på alla bloggar man vill läsa och slippa gå runt på deras sidor varje dag om dom inte uppdatera, dock funkar det inte med vanliga adresser så som legendier.se (tog ditt som exempel ;D) eller nogg.se men ni fattar.
Så använd www.bloglovin.se

Igår var det tänkt att jag skulle hoppträna för Maria, men när vi kom dit så var det visst Maggan-träning (dock inte bokat) men snällt som det var så fick jag vara med där!
Var jättebra övningar och vi hoppade sedan bana, vilket var ännu roligare då det var en riktigt komplicerad bana så man inte bara kunde lalla på. Hoppade iaf på slutet en runda på 120cm, och det var verkligen hur kul som helst!! :)
Fick en massa beröm av Maggan efter, så nu blir det att satsa på en 120cm runda på pay and jump som kommer i april och sedan börja tävlingssäsong - nu är jag verkligen taggad kan jag säga!

Nu till helgen blir det dock dressyrtävling, vi ska till sundsvall med Bosse och Addis.
Jag har ju egentligen sagt att Addis inte ska tävlas mer, men nu ställer vi upp för laget den här gången.

Har jag föresten berättat att jag ska få tävla henne lokalhoppning?!? :D

Nej nu ska jag ta min glädje och göra något nyttig.



Kommentarer
Postat av: Maria H

Lycka till med laget, hoppas det går jättebra! Fast det kommer det att göra för ni är så duktiga så klart!

2009-03-31 @ 07:02:22
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0