Helgens bravader

ja det blev som sagt Per-träning igår. Det gick upp och ner i "bra-het" men slutade väldigt bra!
Från början var han väldigt trög, sedan blev han väldigt pigg och hittade inte riktigt något mellan-läge, men sista banan vi hoppade blev riktigt klockren!
Ska nog anmäla mig till nästa omgång också.. trots att jag tidigare sa att jag inte ville.. men har insett att dte kan funka och det är ju bara 2gg kvar ungefär. Pratade även med Per om mål så nästa träning kan nog bara bli ännu bättre.

Idag är det Maria som ska rida honom, även imorgon fick hon ta honom, för då ska jag rida Addis, ska nämligen rida en klass på henne på pay and ride. Ska bli riktigt kul! Har inte ridit dressyr på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0