Fredags trötthet

Jag kan inte fatta att det redan är fredag och hela mitt sportlov har flytit förbi! Iofs har det mer känts som en lång och evig helg. Jag är nästan chokad över mig själv att jag inte har sovit bort hela lovet! Tvärtom, det längsta jag har sovit har varit till halv tolv tror jag!
Annars har jag
- åkt buss
- fyllt år
- jobbat
- åkt mer buss
- varit på banken
- köpt hårfärg
- ridit ut
- åkte ännu mer buss
- hoppat
- klätt på min häst en halsduk
- ridit loyden
- ätit tårta
- fått presenter

Och allt sånt där. Dock är det inte slut på presenter än! Nej, imorgon ska jag blir firad "på riktigt" av familjen! Valde att vänta till helgen.. Det är jobbigt att fylla år på veckan..

I onsdags hopptränade jag iaf Herr Bo.. det gick väl sådär, han blev bara mer och mer galen, men vi tog väl oss över 115 eller något.. (Jag har fått en hoppmani!!! Vill bara hoppa högt!!) Men det gjorde vi bara en gång, försökt hålla mig till dom lägre höjderna.
Han var så extremt töntigt när jag skulle arbeta honom på en galoppvolt över små hinder (nu snackar vi 20cm) och han snubbla över dom och klev på dom och kunde inte hålla reda på benen.

Om ni undrar vad jag menar med att klä på honom en halsduk så var det ett infall jag fick igår när jag stod och gosade med honom, han bet och slet i den så jag tyckte han kunde få bära den lite. Vackert blev det! Haha. (bild kanske kommer senare)

Nej nu ska jag dra mig från bloggandet! RH ska hämta upp mig snart och vi ska fara ut och rida Bosse och Golden, det ska bli mys!




Kommentarer
Postat av: Sannah

gu va fin häst du har^^

2009-03-14 @ 16:03:09
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0