Födelsedag!

Ja egentligen har jag inte så mycket att uppdatera med idag!

Idag fyller jag iallafall 18år! Känns helt sjukt otroligt härligt! Men mitt firande är att städa mitt rum och baka, haha!
Ska inte bli uppvaktad förrän på lördag, men jag överlever, har aldrig gillat det där med firande och man måste vara i centrum, det blir liksom en besvärlig situation!

Vill iallafall tacka alla som skickat sms och skrivit på bdb och fb, man blir glad av att se hur många som bryr sig! :)

Maria ska rida Bosse idag, tror dom skulle träna dressyr... sen är han min från ons-sön! Moahaha!



Kommentarer
Postat av: Maria Nordin

GRATTIS igen syster yster och kramar i massor..

Postat av: Maria H

Grattis!!!

2009-03-04 @ 02:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0