Det börjar bli svårt

Det är svårt att skriva en blogg har jag kommit fram till, när man hela tiden ska skriva om hästar i denna.
Jag har ju även en anna som jag skriver mer om min vardag i, men den har jag inte gått ut med.

Vi pratade faktiskt idag i skolan om att arbetsgivare nu har börjat söka upp personen blogg när man söker ett jobb.
Det är fett läskigt! Och hur det kan påverka allt!
Jag menar, det som en gång finns på internet finns föralltid där! Sedan är man kanske inte jättestolt över alla man har skrivit, så vad gör man då? Haha.
Men än så länge, no regrets.



Nu ska jag säga det rätt ut, men gårdag SÖG HÅRT! Den kunde lika gärna fått sluta exitera. Det enda positva var lunchen med Britta och ridturen med Rebecka. Sen att min häst är så jäkla söt också försämrade det inte, men resten. Pest och pina! Jag ville lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och gråta. Nu gjorde jag inte detta utan läste en bok istället.. Men ni fattar vinken.

Borde jobba som tusan med mina skoluppgifter nu.. det går sådär.. Vet inte hur jag ska få in youtube videos, speciellt när mitt nedladdningsprogram har slutat fungera och det på internet är hopplöst! :O

Bäst att fixa skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0