B som i Bäst!

Ja min häst idag kan jag ju inte beskriva något annat än bäst!
Helt underbar!
Det var öppet hus på ridskolan och vi var med och skulle visa hoppning, meningen var att vi skulle hoppa ett lite högre hinder på slutet, det slutade på 140cm och det var en så härlig känsla då han verkligen tog i och efter hindret små bockade han som för att visa att han äntligen fick visa vad han går för! Man kan inte annat än le åt honom i det läget, han gillar verkligen att visa upp sig och att alla ska titta på just honom :)

Igår hade jag tänkt att rida dressyr utomhus, men det blev som det blev, red istället dressyr runt på travbanan och han var jättefin, men väldigt väldigt pigg! Fick även sällskap av Rebecka H på Karamell en sväng, men den var ytterst kort, Bosse undrade var det var för pygmée som hamnat som sällskap..

Nej nu ska jag sätta mig och plugga historia i väntan på att Björn ska komma hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0