Arbetsdag

Ja, då sitter man på jobbet och har som vanligt ingenting att göra. Haha.
Får bli en snabb uppdatering bara, var ju inte inte på stallet någonting igår så jag kan inte säga något om det.

Min födelsedag firades med att städa mitt rum och baka, sedan kom älsklingen med rosor mot kvällen och mamma kom till slut hem med maten som vi hade beställt från Domsjö Stjärna. Så himla god mat där!
Vi åt, fikade lite och sedan hjälpte Björn mig att flytta tv:n till pappa så jag äntligen kunde flytta upp mitt xbox från vardagsrummet och kan nu börja se på film! Ska skaffa en kabel så jag kan se från datorn på tv:n istället och köpa en fungerande tvdosa... Har en ganska gammal tv,  men den är väl 28' eller nått.. Jag är inte så insatt. Haha

Ska ut till stallet senare ikväll och hoppa hade jag tänkt, det lär han gilla!
Maria sa att han hade gått kanonbra igår också, hon hade ridit honom på kandar och det är ju hur bra som helst då han har varit lite seg och "nedstämd" på senaste tiden. Men men, man kan inte alltid kräva att dom ska vara på bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0