Sommarvärmen tär på krafterna

Nu har jag hela 5min på mig att blogga innan lunchen är slut och jag måste övergå till jobbet igen.
Tack och lov är jag inne på sista veckan nu så sen är det semester! Dock känner jag att jag håller på bli sjuk, men ska sedan ta försöka ge mer energi på Bosse, som nästan är lite försummad av mig nu när jag är så trött hela tiden.

For ut och red honom igår, en sväng upp i skogen, dock när vi höll på galoppera tvärstannade han och vägrade gå fram, jag bestämde mig för att vända hemmåt eftersom jag vet att det finns älgar där och nästan hela vägen tillbaka sprang han och gjorde såna där ljud för att varna för fara och kunde inte skritta utan travade med höga kliv. Jag var så nervös att jag nästan kissade på mig!

I helgen ska Maria iaf tävla honom på lördag och jag ska rida på Per-träningen på söndag.. Ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0