Helande hästar

Ja nu får man skämmas eftersom det var ett tag sen man skrev.... Har tänkt att designa om bloggen också men inte kommit mig för.

Bosse är ju frisk som en nötkärna just nu och rids för fullt.
Har dessutom hade Erik nästan hela den här veckan för det var tänkt att jag skulle ha honom på våran uppvisning, men den blev ju tyvärr inställd.
Hur som helst, lite vad som hänt dom senaste dagarna:

Måndag: Red först ut med Maria och Bosse en sväng, sedan red vi dressyr på plan. Det gick helt okej, tills en häst kom lös och sprang runt våra, nog för att dom uppförde sig väldans bra, men vi fick ju ett avbrott på typ 10min :b

Tisdag: Hoppade både Erik och Bosse på plan, Erik flög jag faktiskt av, haha! Och Bosse var bara allmänt galen så jag nästan inte fick stopp på honom.. men ja.. det gick ju bra... Haha! Hoppade bara småhinder med dom båda.

Onsdag: Red ut med Maria och Bosse runt stora travstigen, Erik drog till med en jävla bocksprång, men jag satt kvar. Vi försökte köra skiten ur dom, men misslyckades. Haha! Fina var dom båda iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0