Helgen

Ja nu blev det bara så att jag tävlade lördagen iaf, men det gjorde inte mig såå mycket iaf, för det gick verkligen kalas!

I 110 var han verkligen taggad och vi kom till omhoppning med rev första i den, mitt fel dock, tryckte på, han hoppade av rätt men blev flack, han lät dock jättemycket under denna klass vilket jag inte tyckte var så kul, men han bjöd ändå hela tiden!

Inför 120 gick det verkligen skit på framhoppningen, han verkade jättetrött och jag tänkte att vi skulle riva alla samtliga hinder, dock när vi väl kom in på banan taggade han till precis tillräckligt mycket, rev dock NÄST sista hindret, så himla otrurligt, men han var så himla fin hela den ritten (vilket ni kan se på filmerna i inlägget nedan)!
Det var en jättebra debut enligt mig iaf :)

På söndagen åkte jag ut vid 9 för att säga hejdå till Maria och Bosse, jag sa säkert hejdå till honom 10gg innan Maria väl fick åka och jag grinade faktiskt lite också, fast bara i cirka 30sek, men ändå! Nu ska jag vara utan min häst i SEX VECKOR!!! Det har jag aldrig varit förut :(
Dock hade det gått bra för henne att köra hela vägen och Bosse hade varit jättesnäll. Jag har dessutom gjort en blogg åt Maria nu, ska bara småfixa den lite...

Men ni kan kolla in soyouthinkyoucanride.blogg.se

Imorgon åker jag till Frankrike!! Jag ursäktar om det sedan blir bloggtorka men har ingen häst sen när jag kommer hem...

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0