Fotografering

Har varit ute på betet nästan hela eftermiddagen idag med Rebecka och Pennan. Pennan har fotat och jag och Rebecka har ridit.
Riktigt vad det är för bilder jag och Bosse var med på tänker jag inte skvallra om än, utan det återstår och se vad Pennan fick för resultat :)

Red förövrigt ut med Rebecka igår, vi red över berget och Bo var väldans väldans pigg! Det som är roligt är att när vi ökar galoppen drar Bosse ifrån direkt, för Addis är så fet att hur mycket hon än tar i så kommer hon ingen vart... Haha!

Längtar verkligen till helgen också! Ska flytta Bosse till ridskolan redan på torsdag eftersom han ska skos på fredag, ska passa på att träna då också och Erica skulle ta dit Stella också så dom har sällskap.
Kommer dock kännas tungt på söndag då Maria åker iväg med Bosse i SEX VECKOR! Fattar ni att jag kommer dö?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0