Yada yada

Ja längesen jag skrev nu, har tänkt skriva en del i veckan men inte hunnit/orkat.
Man är så trött nu på kvällarna när det är mörkt hela tiden.

Just nu sitter jag uppe i Umeå, hade inget att göra i helgen då det är Berit träning och Björn är på danstävling.
Så jag följde med mamma upp och tänkte passa på att fixa lite julklappar. Har bara en klar än så länge, och vet nu en som jag kan ge till Björn, så imorrn blir det staden, nästan hela dagen.

Red Bosse igår ute på plan i ca 30min. Han blev skodd och vaccinerad i onsdags så han fick ta det lugnt, han var dock jättefin och jag är glad att jag trotsade kylan :)

Ska slappa vidare nu, titta klart på Idol och sånt - ERIK SLOG UT ALLA IKVÄLL!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0