Duktiga ekipage!

Idag har det varit dressyrtävling på stallet, och trots att jag var aptrött i imorse, så lyckades jag ta mig upp!
Jag satt som speaker hela dagen och det hela flöt på utan större missöden.

Maria var med på både Arwen och Bosse. LB:n vann hon på Arwen och LA:n vann hon på Bosse och blev klubbmästare, vilket jag tycker var SKITKUUUUUUUUUUUL! :D
Våran häst är verkligen bäst :)

Andra som gjorde det bra var Pernilla och Donna, deras LA-start tycker jag var kanonbra, men jag tyckte dom skulle fått lite mer poäng!
Sedan var det skitkul att Lisa vann KM för privatponny på Fille också, det förtjänade dom verkligen!

Alla andra var också kanonduktiga, trots att jag inte orkar nämna alla ;)


Ikväll ska vi släppa Bosse, Hajen och Piccabo i ridhuset så kanske dom ska gå tillsammans! Får se om det blir med Fille också eller inte!



Snart är det juuuuuul, alla julklappar är bortgjorda! Måste dock slå in några, men det tycker jag är astråkigt..
Ikväll ska vi klä granen och jag har köpt lila julgranspumlor för att ge mamma i "tidig julklapp".
Nu kan hon få en lila gran också ;)



Och för er som är ledsen över att det inte blev något KM i hoppning nästa helg, så kan jag meddela att jag och Lisa har tagit på oss det så det ska bli ett i Januari istället! BARA för att vi är så snällaaaa....


Jag fotade t.o.m idag! Med mobilen!

Kommentarer
Postat av: Irene

Men Maria kunde väl se lite gladare ut? Hon kan ju inte tycka det gick skit, så då vill vi se en GLAD Maria! :D

2009-12-20 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0