Tjolahopp

Hejsan, ytterligare ett uppehåll, men sitter nu för en gångsskull vid datorn, blir ett superkort inlägg då jag ska åka ut till stallet om ca 10min, klockan tre ska nämligen Conrad bli behandlad av naprapaten, vilket är behövligt.

Jag kom faktiskt själv direkt ifrån naprapaten då min rygg har gett mig ett h*vete igen, kunde inte ens böja mig ner imorse och då är det svårt att jobba själv i ett stall, dock har det blivit lite bättre under dagen, men ska på återbesök på måndag igen.

Annars så har jag haft en väldigt trevlig helg uppe i Umeå hos Zandra, och ska snart iväg igen. Åker nämligen till sthlm på fredag. Ja jag känner själv att jag flyger och far, men det är bara roligt. Dessutom är det snart bara en vecka kvar innan tävlinssäsongen börjar!
Vi hörs senare (kanske haha)

Den här bilden beskriver Umeå väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0