Ryggj*vel

Åååh, andra dagen i rad jag har svinont i ryggen, mest ont gör det att gå och stå, vilket är ett stort problem då det är det mitt jobb består av.

Gick upp och pausade efter jag släppt ut hästarna, men måste nu ta tag i mockningen, för väl se hur det går...

Igår hände det dock inte så mycket, tidigt på morgonen, nämligen redan vid 20 i 8 satt jag och Annie till häst, vi red bara en sväng runt travstigen i skritt och trav efter hoppträningen i tisdags, och idag ska Bosse få vila.

Sedan körde jag även lilla Lennart som är inne i trotsåldern, iaf inom hanteringen, bits, försöker gå över mig och kan absolut inte stå still.... Jäkla hingstar!

Idag ska jag bara köra Conrad och sedan är hästarna klara för dagen.
Ska berätta om hoppträningen senare när jag sitter vid en dator.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0