Regnet det bara öser ned!

Tanken var att åka ned till Ö-vik över helgen men så blev det tyvärr inte. Åker ned på fredag nästa vecka. Blir en lugn helg istället vilket ändå är skönt då jag av någon anledning inte kunde sova en blund inatt.

 

Efter jobbet åkte jag ut till Sammy som fick jogga lite lätt på lina idag då han hade ett litet tuffare pass igår. Tror jag ska döpa om Sammy till gummibollen, för han kan verkligen konsten att studsa överallt. Kan inte annat än stå och skratta åt honom när jag linar.

 

Vi avslutade passet med en mysig promenad i solen och passade på att beta lite längs vägkanten.

 

Imorgon tänkte jag passa på att försöka hoppa lite om underlaget ser tillräckligt bra ut. Kan ju aldrig torka upp när det regnar så förbaskat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0