På väg hem

Då var den här helgen slut, väldigt fort gick den, och jag känner mig totalt utvilad då jag inte har sovit så här mycket på flera veckor haha :)

I fredags blev det fest och lite för mycket vin, men absolut en trevlig kväll.

Igår blev det en riktigt deg-dag då vi bara gick utanför dörren en gång pga den jäkla snöstormen som var utanför. Istället åt vi götta, såg på film och hade det allmänt trevligt.
En av filmerna vi såg var "trust" och det är film som jag måste rekomendera!
Det handlar om en tjej som börjar skriva med en kille på nätet som hon sedan träffar på riktigt och han visar sig att inte alls vara den hon trott det skulle vara.
En film som gör en riktigt upprörd, och den har ett riktigt bra budskap, så se den!

Ikväll när jag kommer hem så ska jag åka ut och umgås med mina fina hästar, längtar!

/Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0