Lång gårdag

Ja herregud, kan inte ens beskriva hela gårdagen, men kan säga att den blev lång så jag klev upp halv 6 och somnade inte förrän strax före tolv...

Under dagen hann jag dock

- Rida Conrad som var jättefin, satte på honom ett tredelat bett och en pullarnosgrimma, sedan ut i skogen, lång och låg, in på stigar och skrittade upp mot vittsjö så långt jag hade tid med.

- Fick sommardäck på hästtransporten och hjulet till vagnen lagat.

- Red dressyr på Bosse som var en räserhäst och bara lekte runt med mig på ryggen, var dock jättefin!

- Körde Lennart som tyckte det var jätteroligt att äntligen få röra på sig igen, missade som tur var ett rådjur som stod i diket, tur att det stod stilla annars vet jag inte hur det hade slutat...

Nu har jag precis ätit frukost och ska ta och köra Conrad.
Vi hörs!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0