Inget bra upplägg inför tävling

Igår när jag kom till stallet på morgonen så hade Sammy dragit en sko snett. Det blev bara att dra av skon och ta med den till jobbet för att rikta till den.

Tänkte att jag kunde åka ut efter jobbet och slå dit den och rida då men så blev dock inte fallet då när jag kom ut till stallet efter jobbet så hade han lyckats ta av sig den andra framskon och gömt den ute i hagen. Blev en ofrivillig vila helt enkelt.

Idag har han dock fått dojjorna på sig och jag har kunnat rida. Han var pigg som en spigg men kändes riktigt fin.

 

Imorgon ska jag:

  • Rida en kort sväng på morgonen

  • Packa inför tävlingen

  • Åka in till Umeå för lunch med Johan

  • Åka vidare till Ö-vik

  • Provrida en häst

  • Prova klänning åt min syster som kommer att vara brudtärna

  • Testa tårtor till bröllopet

  • Träffa bröllopsfixaren och planera blommor och dekorationer

  • Laga middag för Mamma och fira henne för morsdag.


    Tänka sig vad mycket man ska hinna med på en dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0