Idag har varit en bra dag

Börjar må allt bättre och framför allt har min syn börjat komma i sin ordning. Tänka sig vad glad man blir av att kunna se allt klart :)

 

Idag har jag och Johan varit ute på en mysig promenad, städat lite och sedan har jag varit ute hos Sammy.

 

Sammy är kär i sin hagkomis Elipse. Elipse är en liten A-ponny som även hon tycker väldigt bra om Sammy, idag blev det dock lite mycket då de har fått en tillskott i hagen av en liten B-ponny.

Sammy var så rädd om Elipse så när jag tog in honom från hagen så blev han helt galen för att B-ponnyn blev sur på sin älskling och stod och stegrade och skrek på gången.

Han skulle inte heller gå ifrån gården för att Elipse började ropa på honom så fort hon inte såg honom.

Man kan inte mer än skratta åt vad de håller på med ibland.

Han var riktigt trevlig annars idag.


Min syster som fick testa fina Sam-Sam när hon var på besök 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0