Foderföreläsning

Bra att jag har koll på vilken dag det är, kl 18 ikväll så är det nämligen föreläsning på ridskolan om foder. Erik Gradin från Kraft är föreläsaren och jag ser verkligen fram emot det!

Härlig ridtur hade jag och Annie också, hela Häggesrundan och vi kunde rida i vara t-shirt! Dessutom kortade vi hoppläderna ytterligare några hål så vi tränade våra ben, trots ett möte med en älg så skötte sig hästarna ypperligt.

Bosse fick en dusch efteråt och sedan blev det 20min betning innan han med lycka kunde springa ut i hagen och kasta sig ner i sanden för att rulla ;)

Bjuder på en bild på fina Lennart från igår.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Borgis

NU JÄKLAR MALLAN, NU HAR JAG OCKSÅ KOMMIT IGÅNG MED BLOGGNINGEN!!

2012-05-29 @ 23:59:02
URL: http://akillez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0