Lördag

Idag var jag först ut till ridskolan och hade lektioner. Är otroligt roliga elever att ha på lördagar, idag hade förberedande hoppning på schemat vilket gick bara fint.

 

Tittade sedan en stund på hopptävlingarna men då det var så dåligt väder och jag inte hade någon mat i magen så bestämde jag mig rätt snabbt att åka hem. Roligt dock att få träffa på några bekanta ansikten som man inte sett på ett tag.

 

Var verkligen inte på ridhumör då vädret var otroligt dåligt men så är det ibland och när jag väl tog mig i kragen tänkte jag inte så mycket på vädret.

Red ut bort till sandvägen och jobbade med konditionsträning. Han var otroligt fin idag!

Var inte fören jag kom in i stallet igen som jag kände mig som en dränkt katt men det var det värt.

 

Imorgon har jag en hel ledig dag. Tänkte köra bort till Norrmalm och klättra lite i sandtagen.


Så här söt var Sammy när jag skulle hämtade Sam-Sam i hagen i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0