Bilder som bara finns

Det är jobbigt när man har bilder liggande på hög och ingen aning vad man ska göra av dom, därför delar jag såklart med mig av dom till er!

Som den här extremt roliga bilden från filmen Mulan

Och när en jesus gubbe fastnar med huvudet mitt under mitt superviktiga spel

Och när jag träffar på tomten

Och Zandra i den här sjukt snygga hatten

Och när jag smälter en skummtomte ovanpå en sockerkaka, bara för att jag måste prova

Sen klär sig Britta sjukt snyggt också

Och jag är smart och glömmer nyckeln i dörren till bilen

Och en bild på mammas EXTREMT goda förrätt på nyårsdagen.

Och fulbild på sötkatten under filten
Hatar ni såna här inlägg eller tycker ni det är kul med lite blandade bilder? 
Lämna gärna ett litet svar :)

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Tack :D haha jag löva random bilder, mer sånt tyck jag ;D

2012-01-12 @ 20:21:01
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0