Barbacka hästen

Tänkte bara uppdatera en snabbis om dagens ridpass.

Red ut med Maria. Hon på Bruce och jag på världens finaste Bosse.
Han har varit tjock i bakbenen, så jag hade inte riktigt bestämt mig för hur jag skulle rida när vi började, men bestämde mig för att rida på och se hur svullnaden reagerade.

Vi red till Dekarsön och träna övergångar, jag red barbacka, men han var riktigt fin och mycket finare än när jag red ut med sadel haha!
Men när vi vände hemmåt så blev han lite vild ändå. Maria fick rida bakom så lugnade han ner sig, men han visade ändå vilken snäll häst han är, han ville bara springa lite fort.

Och shit vilka sjukt snälla hästar vi har! Dom har plogat och vi har mött bilar och traktorer med kedjor och allt vad det nu har varit, och dom var så sjukt snälla!

Nu ska jag förbereda mig för sängen... Man kanske borde sova i tid för en gångs skull?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0