Det ska fyllas på

Har hittar fler schabrak nu som också ska säljas, men har inte orkat fota dom än, kom nyss he, från stallet och sitter just nu och väntar på att Maria ska ringa.

Alltså herregud, när jag satt och räknade ut hur mycket hjälmen kostade var jag nästen sugen på att beställa en till, fast en Charles Owen GR8, som var ännu billigare, men jag måste för tusan hålla i pengarna nu!

Idag red jag iaf ut på Bosse, rullade bara på i alla gångarter och han var rätt trevlig, pigg på hemvägen, men skötte sig och kunde göra halt när jag ville och han stod stilla och i form. Är så himla glad att vi löste problemet vi hade och nu är han samma gamla Bosse igen :)


Imorgon kommer det att komma ett inlägg om designer, för nu har jag tagit ett beslut!


Här är en dålig bild på Bosse i luvan, i love it!
Visste ni att Bosse har 22cm långa öron? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0