020110

Jag kan börja med att just nu sitter jag och väntar på att mitt youtube-klipp från hoppträningen ska laddas upp och så fort den är klar så ska jag lägga upp den här. Dock blir det bara en länk då jag har lyckats göra något på min blogg så jag inte kan lägga upp själva filmerna... suck..

Har ju lite att komma ikapp med..

Nyårsafton: For ut till stallet runt tolv, jag och Maria tolkade först bakom Bosse. Det gick riktigt bra och han tyckte det var superkul!
Sedan hoppade jag Erik, Maria Arwen och Henny var även med på Dicovery.
Vi hoppade blomman (skiss kommer snart) och det gick faktiskt över förväntan.
Han var först väldigt loj när jag började rida igång honom och det kändes inte riktigt som han kom igång, så hoppningen från början var lite... seg...
Den var rätt seg ända tills vi skulle hoppa diagonalt (vilket jag aldrig trodde jag skulle få honom att göra) då hoppade han jättefint med ryggen och blev liksom "lös" och sedan blev det en jäkla fart på honom! Haha!
Dock hoppade vi inte så mycket mer eftersom vi skulle bara gymnasikhoppa.
Nu verkar det dock som Lill-Erik gått och blivit sparkad så hoppningen får ligga på hyllan en tag (igen)... Vi som hade planerat banhoppning!

Igår red jag ute med Henny och Discovery efter vi hade mockat klart åt alla hästar (nämnde jag att vi hade stalltjänst..?!?!?!?!?). Vi red upp till Vittsjö och det var jättehärligt!

Idag red jag ut igen och denna gång tolkade Björn bakom Bosse på trickskidor!
Det gick jättebra och jag tror alla tre hade det roligt! Det hade dock gärna fått varit mindre kallt..

Vet inte riktigt vad som flög i mig när jag var klar med allt dock, mockade åt Bosse och klagade på hur drygt det var, sedan mockade jag även åt Piccabo och Erik.. för jag hade tråkigt!?
Stalltjänsten kanske hade bra inverkan på mig....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0