Lugna puckar

Nu har jag lugnat ner mig sen mitt förra inlägg.

Sitter på skolan och väntar på att sista lektionen ska börja.
Seg dag idag, det är alltid onsdagar och äcklig mat också.

Tycker det är jobbigt när folk säger att vi är bortskämmda som klagar på maten, testa ät den själv.. Hårda äckliga "järpar" som smarkar och ser ut som torkat bajs(?) och hamburgare med vita senbitar i.
Nu vet jag att vi har det bättre än dom i Afrika, men dom som klagar är oftast vuxna som har råd att gå ut och äta en god lunch, som inte är behandlar och smakar som skit.



Mycket klagomål nu, lugnar nog ner mig imorgon när jag får träffa min älskade häst igen.
Sedan åker jag dock till malmö på fredag kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0